Tracker Pixel for Entry

Boekenkast

[photo: Boekenkast]

In deze boekenkast staat een selectie van boeken die in de eerste plaats leuk zijn om te lezen. Bovendien heb je er nog wat aan ook! In je werksituatie, maar ook op andere momenten. Neem een kijkje en laat je inspireren.

 

Boekentip 10: Het evenement dat niemand wil missen - Erik Peekel

Organiseer je events? Lees dan in dit boek verschillende tips en handvatten om jouw event tot een groot succes te maken. 

 

Boekentip 9: The Time Trap - Alex Mackenzie

Voor mensen die moeilijk nee kunnen zeggen en worden beladen met informatie en taken, hebben wij de volgende boekentip uitgekozen: The Time Trap, van Alec Mackenzie. ´Geen tijd´ om het boek te lezen? Download dan hier een gratis e-boek.

 

Boekentip 8: Hoe mensen keuzes maken - W. L. Tiermeijer

Woensdag 6 april staat in het teken van ´´stemmen´´. Daarom deze boekentip. Dit boek gaat in op de psychologie van het maken van beslissingen. Wie weet kan de twijfelaar hier nog iets uithalen!

 

Boekentip 7: Stop met communiceren! - Harrie van Rooij

We kletsen wat af met z'n allen en resultaat behalen uit een gesprek, verkoopgericht, dat is natuurlijk het mooiste! Harrie van Rooij vertelt in zijn boek over hoe wij mensen handelen en wat ons brein activeert.

 

Boekentip 6: Communicatie NU 2 – Betteke van Ruler

Een vakinhoudelijke Glossy. Lees op een leuke en ontspannen manier over de trends en ontwikkelingen! Dit magazine neemt je mee.. 

 

Boekentip 5: De Koopknop – Martin de Munnik

Wij consumenten worden overal en nergens beïnvloed, maar hoe komt dat eigenlijk? Lees in dit boek wat het geheim is van ons brein!

 

 

Boekentip 4: Invloed – Robert Cialdini

Een echte must have voor elke marketeer of verkoper! Dit boek verteld je welke 6 beïnvloedingswapens er zijn. Lees hier welke 6 dit zijn en laat je 'overtuigen' om het boek echt te gaan lezen!

 

Boekentip 3: Mismatch – Ronald Giphart / Mark Vugt

De natuurlijke leider: Mark van Vugt laat de oertijd een voorbeeld zijn.

 

 

Boekentip 2: IJs verkopen aan eskimo’s – Pacelle van Goethem

Een boek over de psychologie van netwerken en de overtuigingskracht die daarbij nodig is. Een aanrader voor onder andere de sales mensen onder ons!

 

Boekentip 1: Anatomie van de verleiding – Paul Postma

Geïnteresseerd in hoe ons brein werkt? Dit boek legt uit wat neuromarketing is en de cases geven je beeld over de werking. Voor marketeers is dit een aanrader!

 

 

Wil je op de hoogte blijven?

Laatste nieuws

Vacatures